I am my beloved's and my beloved is mine!

marți, 5 ianuarie 2010

♥poezii de dragoste♥

Dragostea noastra e ca o floare
Daca o uzi in veci nu moare,
Dar daca o rupi se ofileste
Si niciodata nu mai infloreste.

Dragostea mea e ca un crin
Are parfumul cel mai fin
Asa aroma daca vrei sa simti
Trebuie sa ma iubesti fara sa minti.

Dragostea ta e un trandafir
Mireasma sa-i adusa de zefir
Dar ghimpii lui te-nteapa uneori
Si aceea durere dulce-ti da fiori.

Daca-n gradina vietii noatre au aparut
Si alte flori care s-au vestejit demult
Sa nu lasam acum aceasta floare pura
Sa se transforme-ncet din dragoste in ura.

Iar daca vrei sa o pastrezi de-a pururi vie
Nu trebuie decat sa o privesti cu gingasie
Si sa-i soptesti in taina zi de zi:
"-Fara parfumul tau nu as putea trai!"




As dori din piept sa-mi scot
Inima cu dor cu tot
Si s-o pun in pieptul tau
Ca sa simti ce simt si eu
Si-as dori sa raman mut
Vocea mea sa ti-o-mprumut
Ca sa-mi spui si tu cu ea
"Te iubesc!" S-ascult as vrea!
Si atunci nesimtitor
Am sa resping al tau amor
Si sa fac precum faci tu
Tu sa plangi, eu sa zic "NU!"

Un comentariu: