I am my beloved's and my beloved is mine!

sâmbătă, 19 decembrie 2009

♥iubeste-ma!♥



iubeste-ma azi caci maine nu mai am timp... nu am timp...trebuie sa plec.. trebuie sa ma mut din mintea ta in inima ta ... si trebuie sa iau cu mine tot.. visele cu care adorm...sperantele cu care ma trezesc... sentimentele care ma fac sa plutesc... iubeste-ma maine ...caci poimaine nu mai am timp... poimaine fac curat in noua mea locuinta ... arunc toata suferinta... sterg toata mahnirea..spal durerea ce a innegrit ferestrele inimii tale.. varuiesc peretii inimii in roz... iti pun perdele opace sa nu poti vedea in afara inimii tale, imi pun o lustra noua sa imi lumineze cele mai intunecate ganduri ce vor aparea sa ne distruga fericirea.... iubeste-ma poimaine caci dupa ...dupa nu mai am timp... construiesc o soba sa iti incalzeasca inima atunci cand gresesc si vei vrea sa fii rece la sentimentele mele.. iubeste-ma intotdeauna caci iti voi pune balsam pe inima ta curata.. sa fie blanda si sa ma ierte intotdeauna... iubeste-ma caci in fiecare zi iti voi parfuma inima cu fericire... iubeste-ma cum te iubesc si eu caci alta cale nu ai .. am pus lacat la usa inimii tale ... nu vreau sa mai plec .. e asa frumos in inima ta ...multumesc ca m-ai primit in ea .. !!
Creative Commons License
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-Necomercial-Fără Opere Derivate 3.0 România Creative Commons.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu