I am my beloved's and my beloved is mine!

vineri, 22 ianuarie 2010

♥cu dragoste, pentru dragoste!♥



Ai devenit cea mai importanta persoana din viata mea, mi-ai umplut inima de tine si intreaga mea existenta se invarte in jurul tau, esti cel care mi-a salvat sufletul scufundat in abis.
Doar tu ai putut auzi strigatele disperate de ajutor din sufletul meu, cele care cerseau iubire.
Esti raza de lumina care mi-a luminat sufletul, scanteia care l-a incalzit, picatura de roua care l-a purificat, gramul de iubire care a asediat, imperiul inimii mele!
E ciudat cum atat de putin din tine ma umple de fericire... esti putinul meu mult!
Savurez fiecare particica din iubirea ta.
Insoteste-ma la orice pas, pentru ca si eu sunt alaturi de tine oriunde ai fi,orice ai face. La orice ora, in fiecare secunda ochii mei te vad in fata lor.
Doar cand ma uit in ochii tai vad mii de motive pentru care pot spune ca sunt cea mai fericita de pe pamant, stiu ca alaturi de tine nu voi spune niciodata "adio", nu voi mai intalni durerea, esti atat de usor de iubit.
Iubitule tu esti motivul pentru care ma simt vie. Dar totusi te urasc.... te urasc pt ca te iubesc atat de mult, pentru ca o ora fara sa vorbesc cu tine, o zi fara sa te vad e o zi ratata, pierduta, o zi de nimic, goala, lipsita de tine si iubirea ta. Te urasc atat de mult pentru ca esti atat de perfect si atat de multe fete te admira... felul tau de a fi e atat de frumos si unic... Tu esti frumos si unic! TE URASC CU MULTA DRAGOSTE!
Nu voi renunta niciodata la tine si la ce insemni tu, mai mult de atat nu pot primi, nu pot gasi. esti maximul meu de iubire... esti jumatatea mea mai buna!

Un comentariu: