I am my beloved's and my beloved is mine!

marți, 14 februarie 2012

Happy love ♥

La multi ani cu mine indragostitule!!

Iubirea mea.... uite ca inca iti scriu aici..deci dragostea noastra e la fel de puternica si frumoasa..
nu am cuvinte sa iti spun cat de fericita sunt ca merge! ca relatia noastra e presarata cu fericire si fiecare clipa impreuna e una fericita, vesela, nebuna..
Nu am crezut ca o relatie poate fi asa, nu am crezut ca voi gasi iubirea in care sa ne acceptam unul pe celalalt asa cum suntem, fara suparari, fara regrete, sa ne certam si sa nu stam suparati nici o secunda ci sa "pufnim" in ras si totul sa vina de la sine..
Iubirea adevarata nu e iubirea in care gelozia detine monopolul, ci atunci cand te simti confortabil langa o persoana, cand se intampla ceva si nu poate lua legatura cu tine 1 luna dar ai incredere deplina, cand nu iti faci griji ca te-ar putea minti, nu stai in stres continuu, pentru ca atunci, clipele de fericire sunt putine..
Esti persoana care ma face sa ma simt in siguranta, fericita, linistita... un om mai bun...
Esti caminul meu cald intr-o zi de iarna, ce ma asteapta mereu cu bratele deschise..
Nu este o poveste cu happy end, pentru ca iubirea noastra nu are sfarsit...
Te iubesc !


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu