I am my beloved's and my beloved is mine!

miercuri, 18 august 2010

Love songs

M-am gandit sa fac o lista cu melodiile cele mai frumoase ... de dragoste bineinteles. Pentru ca in fiecare zi imi amintesc de cate o melodie dar nu as putea sa le postez pe toate de pe youtube.

Sa incep cu cea mai frumoasa melodie : TIME OF MY LIFE, poate nu este cea mai frumoasa melodie dar odata ce vezi filmul (Dirty Dancing) si secventa unde este aceasta melodie ramai impresionat.

Dupa parerea mea Mariah Carey este cea mai buna cantareata, un nume reprezentativ cand vorbim despre "love songs". Aproape toate melodiile ei vorbesc despre dragoste, orice fel de dragoste. Melodiile acestea fiind cele care imi plac mie mai mult , probabil are mult mai multe dar nu le stiu pe toate .

Mariah Carey:

- My All
- Hero
- Through The Rain
- I Want To Know What Love Is
- We Belong Together
- I Still Believe
- Don't Forget About Us
- H.A.T.E.U.

Si preferata mea : Without You

"I CAN'T LIVE IF LIVING IS WITHOUT YOU"


Beverly Craven:
-Promise me


Shania Twain :

- You're Still The One

- From This Moment On

- Forever And For Always


- When You Kiss Me





Enrique Iglesias:

Melodiile lui nu sunt toate lente dar sunt de dragoste .

- Somebody's Me
- Hero
- Corazon
- I just wanna be with you
- Love To See You Cry
- Addicted
- Quizas
- Lloro Por Ti
- Dimelo
- Be With You
- Could I Have This Kiss Forever
- Ring My Bells
- Do You Know?
- Wish I Was Your Lover
- Escape
- Taking Back My Love
- Donde Estan Corazon
- Lost Inside Your Love

"YOU CAN RUN, YOU CAN HIDE BUT YOU CAN'T ESCAPE MY LOVE !!"


Celine Dion:

- Because You Loved Me
- My Heart Will Go On
- I Drove All Night
- A New Day Has Come
- Think Twice
- Make You Happy
- When I Need You
- If you asked me to
- si multe altele :) depinde de gusturile fiecaruia



Brian Adams:

- Everything I Do
- Please Forgive Me

- Have You Ever Really Loved A Woman?
- Here I Am

- All For Love
- Run To You

- Let's Make A Night To Remeber





Beyonce: ( Destiny's Child)

- Halo
- If I Were A Boy
- Irreplaceable
- Broken Hearted Girl
- Scared Of Lonely
- Cater to U




Thalia:

- No me Ensenaste
- Olvidame
- I Want You
- No, No, No






Chris Brown :

Nu stiu daca isi are locul aici, dar melodia "No Air" merita scrisa cu siguranta.

- No Air
- Say Goodbye
- With You




Rihanna:

- The Last Time
- Take a Bow
- Unfaithful
- Love The Way You Lie
- Te Amo
- Cry
- Without You



Dj Alligator:
- Close To You

Kat DeLuna
- Love Me Leave Me
- Am I Dreaming

Natalia Oreiro:
- Muero De Amor

Mary J. Blige
- Be Without You
- Stronger

Michael Bolton:

- When a Man Loves a Woman

- To Love Somebdoy
- A Love So Beautiful
- Can I Touch You
- How Am I Supposed To Live Without You
- Only A Woman Like You
- Said I Love You But I Lied
- Dance With Me
- New Love



Jessica Simpson:
- When You told Me You Love Me

Malu: Diles

Axel Fernando:
- AMO (una din cele mai frumoase declaratii pe care o poate face un barbat unei femei)
- Tu Amor Por Siempre

Leona Lewis:
- Bleading Love
- Better In Time
- Yesterday

Aventura:
(trebuie sa recunosc ca imi plac chiar mult cei de la Aventura chiar daca melodiile lor nu sunt exeptionale)

- El Perdedor
- La Boda
- Por un Segundo

Arash& Helena:
-Pure Love

Nick Lachey:
- This I Swear

Joe Cocker:
- So Beautiful

Cam atat deocamdata. Pe masura ce imi mai amintesc o sa completez :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu