I am my beloved's and my beloved is mine!

sâmbătă, 28 august 2010

dragoste la prima vedere...



Ce parere aveti despre dragostea la prima vedere? Exista?



Ca fata te poti indragosti la prima vedere de o pereche de pantofi ..I-ai vazut ti-au placut, sunt ai tai...
Dar te poti indragoti la prima vedere de o persoana? O persoana careia nu ii vezi decat fizicul initial? sa fie oare doar o atractie fizica sau mai mult de atat?
Eu cred ca exista... Da, m-am indragostit la prima vedere de zambetul cuiva, de fizicul sau, si nu numai.. o privire a fost de ajuns ca sa stiu cum este sufletul acelui om, si sa stiu ca vreau sa imi petrec tot restul vietii alaturi de el, si nu m-am inselat. Era exact asa cum l-am simtit..

Dar baietii.. barbatii... se pot indragosti la prima vedere?



Pot ei simti mai mult decat o atractie fizica? Decat "vreau sa fie a mea "? Chiar si pentru o seara? Sa isi hraneasca orgoliul masculin?

Sunt barbatii capabili de sentimente de la prima vedere?
Nu sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare... sper ca in timp ne va lumina cineva.
Imi doresc sa cred ca e adevarat.


Cert este ca dragoste la prima vedere exista.. nu multi o intalnesc dar cei care o fac sunt niste fericiti, deoarece eu cred ca jumatatea care iti este sortita o vei intalni prin dragoste la prima vedere.

Cum altfel l-ai putea cunoste pe cel pe care Dumnezeu l-a ales pentru tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu