I am my beloved's and my beloved is mine!

luni, 11 martie 2013

Daniel..one and only

Exact ca in aceasta poza, esti tu pentru mine: mama, tata, frate, iubit, prieten, Zeu..
Daca a fost vreun moment in care am uitat cat de mult te iubesc si daca pentru un minut am uitat sa te apreciez, iarta-ma.. Acum ca esti iar langa mine am realizat inca o data cat de mult te iubesc si cat de norocoasa sunt ca esti in viata mea.. nu mi-ai cumparat flori de 8 martie, dar mi-ai gatit ciorbita, mancarea mea preferata. Si am inteles ca dragostea nu sta in flori, cadouri scumpe sau alte obiecte ci in grija pe care mi-o porti, dragostea pe care mi-o oferi zilnic, sprijinul tau, vorbele bune, imbratisarile tale calde. Faptul ca imi gatesti zilnic pentru ca vrei sa mananc sanatos si sa nu ma imbolnavesc inseamna mai mult pentru mine ca orice declaratie de dragoste, si nu cartofi pai sau oua ca majoritatea baietilor, ci ciorbite de toate felurile, tocanite si sarmale (ca azi). Faptul ca gatesti ce imi place mie si nu c iti place tie spune totul.
Se spune ca nu cunosti un om intr-o viata, asa este... eu te descopar in fiecare zi si ma faci sa te iubesc mai mult si mai mult si mai mult....
Iarta-ma pentru toate momentele in care poate crezi ca nu te iubesc si pentru toate momentele in care uit cat de de mult te iubesc de fapt..
Esti singurul din viata mea si te iubesc numai pe tine!
Da-mi un pup!


Un comentariu: