I am my beloved's and my beloved is mine!

joi, 29 iulie 2010

♥lav iu ♥

O noua zi din restul vietii mele... sau ma rog sfarsit de zi :) si ca in fiecare zi din viata mea ..suntem noi ...noi doi...tu .. cel care ma iubeste atat de mult si care in fiecare dimineata ma trezeste cu o mare de pupici..cu micul dejun pregatit si cu vesnicul si nelipsitul te iubesc ... tu cel care seara ma alinta si ma chisoleste in brate ..care cauta mereu o mangaiere si alinare in bratele mele ... tu cel care incearca mereu sa ma tina pe linia de plutire ... cel care se chinuie zi de zi sa ma faca cat mai fericita, nimic sa nu stea in calea fericirii mele, tu cel care imi ofera tot ce imi doresc .....si in sfarsit eu .... mmm... eu cea care se trezeste mereu morocanoasa ...eu care toata ziua sunt nervoasa si ofticata .... eu cea care mereu are nevoie de protectie dar fara sa imi dau seama ca sunt protejata ..pentru ca stii bine ca pot sa imi port si singura de grija ..eu cea care sunt mofturoasa si plictisita ..eu care am nevoie de toata atentia ta .... noi... eu si jumatatea mea mai buna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu